Friday, October 28, 2011

INTERSTING DAY AT SCHOOL!!!!

hi guys and assalamualaikum to all muslim hariniey aku nk cerita pasal semalam (intersting day at school) you all nk tau tk ! ada laa budak niey seekor kami panggil dia tosey seekor kami panggil dia serigala!hahahahah yang lawak nyeww dia nk balas dendam kat geng kitorang! korang tau ke sape? nanti2 laa aku kenal kan kat korang continue story....okay dia niey memang dah kami selalu kenekan dia la dari tahun niey :)P mcm2 kami buat korng nk tau tak 1.kami tulis semua ex girlfriend dia kat dalam kertas dan letakkan kat dalam bag masa tu kt pondok guard tu dia ngan membe dia letak bag kat situ ada chan la kami nk masukkan kertas tu ..dan sejak dari tu kan dia tk letak bag kat pondok guard tu hahahhaha 2.kami ejek dia sepanjang masa n selalu kenekan dia kat dalam fb mase tu tk jadi musuh lagi sebab dia tk tau lagi sape dalang nyerwwww hahahha 3.kami conteng kat meja dia dan tuliss macam2 tapi semua tu terbongkar dia dapat tahu sape yg kami buat ape lagi dai cakap kat membe aku (zikri) dia nak balas dendam kat kami ........... tapi ternyata dorang niey pengecut la.....semalam dorng nmpak kami LARI hahhaha arap kan lelaki jer tapi pengecut ...time tu time balik aku n membha aku pergi tandas n terserempak ngan dia time balikh tu dia larik lintang pukang hahahahaha lepas aku keluar tandas tu aku n membha aku saje je tunggu dia ..lepas tu dia jaln slow2 sebab dia takot NANTI KALAU ADA STORY AKU CERITA LAGI EK! DALAM PROSES!!!!BYE BYE BYE

No comments:

Post a Comment